Гості показу Balenciaga отримали енергетичні батончики замість запрошень
04 Гру 2023, 17:10

Гості показу Balenciaga отримали енергетичні батончики замість запрошень

Balenciaga серйозно підбадьорила модниць для своєї осінньої колекції 2024 року своєрідним енергетичним зарядом. Відмовившись від типових паперових запрошень, іспанський розкішний дім обрав щось більш нетрадиційне — енергетичний батончик.

Відвідувачі отримали те, що виглядало як протеїновий батончик Mars або Snickers, який, як не дивно, не був призначений для перекусу. Обгортка з логотипом Balenciaga містила всі деталі події, яка мала відбутися в Лос-Анджелесі 2 грудня.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Dedicated to Balenciaga by Demna (@demnagram)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ззаду була зображена фальшива таблиця харчової цінності, яка нагадувала зголоднілим за модою глядачам, що запрошення «неїстівне» і «не призначене для споживання людиною». Крім того, етикетка містила короткий опис ключових моментів в історії Balenciaga, починаючи з моменту заснування бренду в 1917 році. А на місці терміну придатності була надрукована дата показу.

Цей жартівливий, енергійний підхід є частиною ширшої рекламної кампанії показу, яка також складалася з зображень голлівудської вивіски, переробленої в унікальному стилі Balenciaga, і розтоптаного стаканчика.

Хоча презентація здається доречною для бренду, відомого своєю подачею таких речей, як пакети з-під чипсів Lay’s, це неординарне запрошення з’явилося в той час, коли Balenciaga переживає помітні зміни після скандального минулого.

У зв’язку з цим креативний директор Демна Гвасалія звернувся до більш стриманого стилю, що є відходом від його типово сміливих і часом суперечливих колекцій.

Balenciaga також співпрацювала з мережею супермаркетів Erewhon, щоб створити ексклюзивний органічний напій, «який одночасно освіжає і є класичним, з відтінком святкової пряності».

Сік виготовлений з яблука, лимона, імбиру, кориці, клена (все органічне) і деревного вугілля, яке надає йому колір і посилює його детоксикаційні властивості, як стверджує бренд.

Розкажіть друзям про новину