Бренд доглядової косметики для тіла Bath & Body Works запустив нову креативну платформу, яка заохочує метушливих споживачів зупинитися і відпочити. Це перша креативна робота бренду з агентством The Community.
Кампанія «Come Back to Your Senses» розпочалася зі встановлення 3-метрової свічки на Геральд-сквер у Нью-Йорку. Інсталяція, що представляє найбільшу на сьогоднішній день свічку Bath & Body Works, є ітерацією популярного святкового продукту Tis the Season.
Мережа, що спеціалізується на милі, свічках та ароматизаторах, обрала Нью-Йорк для своєї інсталяції через його репутацію безперервної метушні та шуму. Інші ритейлери активізували експериментальні активації напередодні свят 2023 року, на відміну від попередніх років, коли через обмеження, пов’язані з пандемією, реалізація таких стратегій була складною. Попапи також нещодавно допомогли просувати розширену лінійку чоловічих товарів Bath & Body Works, яку компанія вважає важливою для стимулювання зростання.
«Кампанія «Come Back to Your Senses» покликана допомогти нашим клієнтам сповільнитись, перезавантажитись та розкрити силу аромату, — говорить директор з роботи з клієнтами Bath & Body Works Моріс Купер. — Це хвилюючий момент, оскільки ми пропонуємо переоцінку нашого бренду, викликану зростаючим попитом споживачів, які шукають особисті та домашні аромати для самовираження».
Рекламні ролики акцентували увагу на повсякденних стресових факторах, таких як відповіді на робочі електронні листи, перебування в заторі в годину пік і ранні підйоми.
Маркетингова кампанія також включає відео, зовнішню рекламу, радіо та рекламу у соціальних мережах.