Кампанія від американського онлайн-сервісу аудіокниг і подкастів Audible продемонструвала, як сторітелінг може трансформувати повсякденність.
Кампанія «This is The Story», створена агентством Fold7, включає спеціальну зовнішню рекламу, яка фокусується на трьох жанрах, доступних на Audible: наукова фантастика, тру крайм та фентезі.
Альберт Хоган, старший директор бренду та контенту Audible, сказав: «Разом з нашими партнерами Fold7 ми поставили собі за мету створити вражаючі OOH-роботи, які не лише демонструють трансформаційну силу слухання, але й розширюють діапазон жанрів, доступних нашим слухачам, показуючи, що Audible — це справжня домівка для сторітелінгу».
Кожна робота відповідає своєму жанру за допомогою освітлення, 3D-ілюстрацій та FX-технологій.
Жанр фентезі виглядає так, ніби на нього напав лютий дракон: подряпаний, обгорілий і все ще тліючий за допомогою світлодіодного освітлення та диму, що виходить з нього. З написом: «Це історія про автостраду, яка перетворилася на справжнього дракона, що прокинувся від столітнього сну під проклятою горою».
Білборд на тему наукової-фантастики, здається, телепортується з медіа-простору в небо, з моторошним світлом, що світиться за ним, і димом, що надає йому потойбічної атмосфери. На ньому написано: «Це історія про той час, коли ви чекали, щоб вас підібрала інопланетна раса, яка десятиліттями тихо планувала свій напад на Землю».
Хоча білборд про тру крайм виглядає так, ніби в нього вдерлися через великий отвір, вирізаний у ньому, а всередині отвору — інтер’єр банківського сховища із золотими злитками, який намалював художник у 3D-перспективі. На борді написано: «Це історія про ту обідню перерву, коли ви підійшли до холодильника і виявили, що хтось вкрав ваші 53 мільйони фунтів стерлінгів під час найбільшого пограбування банку в історії Великобританії».
Слоган кампанії звучить так: «Audible. For the story you need right now».
Дейв Біллінг, виконавчий креативний директор Fold7, сказав «Наша кампанія «This is The Story» для Audible — це подарунок, який продовжує віддавати. Перед нами було поставлено завдання за допомогою спеціальної побудови OOH-сайтів продемонструвати, наскільки трансформаційним може бути чудовий аудіоконтент. У нас є інопланетяни, дракони та пограбування банків, і всі вони привносять дивовижний поворот у повсякденність. Ми сподіваємося, що вони принесуть трохи візуальної насолоди на зимові вулиці Британії».
Кампанія триватиме до початку грудня на чотирьох основних зовнішніх майданчиках Лондона та Манчестера.