Пивний бренд зобразив Чорну діру, сонячний шторм та інші явища у своєму напої
30 Лис 2023, 12:40

Пивний бренд зобразив Чорну діру, сонячний шторм та інші явища у своєму напої

Пивний бренд Guinness представив кампанію «A Whole Universe», у якій зафіксував шипучість рідини, що нагадала такі астрономічні явища, як Чорна діра, сонячний шторм та багато інших.

Під час наливання пива Guinness були зафіксовані реальні рухи 200 мільйонів бульбашок азоту та темно-рубінової рідини, що зливаються, кружляють, обертаються та піднімаються разом.

Кожен кадр нагадує певне астрономічне явище, переведене в стиль концептуальної фотографії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія включає ролик, горизонтальні та вертикальні постери, зовнішню рекламу, імерсивний досвід бренду та навіть офлайн-виставку в центрі Шанхаю. Цілісна присутність кампанії на всіх каналах покликана максимізувати вплив і привабити цільову аудиторію.

Цікаво, що тривалість ролика відображає точний час, необхідний для того, щоб налити 500 мл пива Guinness, таким чином віддаючи шану ремеслу бренду.

Реалізацією кампанії займалась креативна агенція FRED & FARID Shanghai.

Розкажіть друзям про новину