ВРК провела дослідження: тенденції 2023 в управлінні маркетинговими комунікаціями
30 Лис 2023, 10:43

ВРК провела дослідження: тенденції 2023 в управлінні маркетинговими комунікаціями

Factum Group Ukraine у партнерстві з Всеукраїнською рекламною коаліцією оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2023 в управлінні маркетинговими комунікаціями». 

Дослідження проводилось у вересні-жовтні 2023 року серед маркетинг-директорів та представників маркетинг відділів компаній, що входять до групи ТОП-100 рекламодавців, а також є постійними учасниками Effie Awards Ukraine та різних індустріальних дослідженнях ВРК (Best Marketing Teams, Вибір рекламодавця тощо). 

Метою дослідження була оцінка впливу війни на маркетингові комунікації, розуміння існуючих викликів перед маркетинг-командами та планів на майбутнє. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Останнє десятиліття було сповнено рядом кризових періодів, на тлі котрих працював український бізнес. Особливо «загартували» нас 2022-2023 роки. Тому розуміння того, як працює і куди рухається українська маркетингова спільнота — це ще один ключик до успішного відновлення і подальшого зростання. Незважаючи на зовнішні обставини, маркетологи бачать перспективи, мають нові виклики і розширюють горизонти.
Олена Петрова
директорка Factum

2023 рік став роком поступової адаптації та трансформації бізнесу після «шокового» 2022. Компанії, хоч і не відходять від стратегії короткострокового планування, все ж починають дивитись в майбутнє, як з острахом, так і з надіями. 

Маркетинг-команди в боротьбі за споживача та лідерство стикаються з цілим переліком викликів — від скороченого бюджету до нестачі кваліфікованих кадрів, міграції населення та сенситивності споживача. На фоні підвищеної сенситивності суспільства основними вимогами до комунікацій стають емоційна збалансованість та виваженість, акцент на суспільно-важливі теми, зменшення використання військової тематики в комунікації. 

У першу чергу експерти говорять про важливість інвестицій в людей, аби підтримувати їх в складні часи та мотивувати професійно виконувати свою роботу. Важливими лишаються інвестиції в бренди, їх просування та дослідження свого споживача. 

З результатами звіту можна ознайомитись за посиланням.

Розкажіть друзям про новину