29 Лис 2023, 17:07

Бульдог закликав припинити дарувати безглузді подарунки чоловікам на Різдво

Бренд чоловічої косметики по догляду за шкірою Bulldog запустив загальнонаціональну кампанію за допомогою медіа-агенції VCCP Media, щоб закликати чоловіків протестувати проти безглуздих подарунків.

Відзначаючи, що чоловіки часто отримують на Різдво непотрібні подарунки, а не речі, які вони насправді хочуть і потребують, кампанія фокусується на заклику до об’єднання: «Досить вже. Будь ласка… Просто подаруй нам те, що нам потрібно цього року».

Новорічні подарунки також щороку створюють ще більшу проблему, оскільки кожен п’ятий непотрібний подарунок потрапляє на смітник — минулого року це становило майже 23 мільйони одиниць, які опинилися на звалищі.

Кампанія залучила інфлюенсерів та подкастерів Джеймса та Клер Баклі, щоб розпочати протест у їхньому подкасті «In Sickness and in Health». Кампанія отримала подальший розвиток завдяки спонсорській підтримці Radio X та конкурсу в прямому ефірі, який провели радіоведучий Тобі Таррант і телеведучий Джонні Вон, щоб заохотити людей відмовитися від непотрібних новорічних подарунків на це Різдво, а обрані абоненти виграли призи завдяки своїм історіям про непотрібні подарунки.

Кампанія включає зовнішню рекламу, білборди та диджитал рекламу у торгових центрах по всій Великій Британії. Реклама, створена власними силами Bulldog, містить талісман бренду та простий креатив з повідомленням «Даруєш йому шкарпетки на Різдво? Краще подумай. Протестуй проти безглуздих подарунків».

Джеймс Барнс, генеральний директор Bulldog, сказав: «Чоловіки Великобританії, ви втомилися отримувати лайняні подарунки на Різдво? Настав час сказати «досить» — цього Різдва ви заслуговуєте на краще, ви заслуговуєте на те, що вам потрібно і чого ви хочете. Вимагайте кращого, вимагайте засоби для догляду за шкірою від Bulldog Skincare, і ваша шкіра буде вам вдячна. А якщо ви шукаєте подарунок для чоловіка на Різдво, зробіть нам послугу і покладіть цю нову чашку назад на полицю, а замість неї купіть зволожуючий крем — про що ви думали?».

Пітер Беннетт, генеральний директор VCCP Media, додав: «Це може здатися жартівливою кампанією, але якщо серйозно — так багато подарунків, які чоловіки отримують на Різдво, не приносять користі і опиняються в кінці шафи або даруються повторно. Цього року настав час покласти цьому край і подарувати людям те, що вони хочуть і потребують — ми раді допомогти донести цю ідею разом з нашими партнерами Bulldog Skincare».

Кампанія триватиме на радіо, подкасті та в зовнішній рекламі до 24 грудня 2023 року.

Розкажіть друзям про новину