Каталог IKEA продавав ідилічне життя вдома, яке могло існувати лише на картинках. Зараз, із наближенням свят, все більше брендів просувають подібні фантазії. У світі, наповненому блискучою святковою рекламою, норвезька IKEA розбила шаблони брутально чесною різдвяною кампанією.
Замість глянцевої досконалості, ролик, створений креативним агентством TRY Oslo, пролив світло на хаос і стрес, які відбуваються за лаштунками.
Короткий і не надто солодкий святковий фільм показує гарно прикрашений святковий будинок, але швидко переходить до більш близької до реальності обстановки — магазину IKEA, де доглянутий будинок є частиною виставкового залу.
Сцена з батьком та дітьми гумористично підкреслює, що свята не завжди бувають такими гарними, як хочеться.
Ролик продовжує кампанію меблевого гіганта «Life is Not An IKEA Catalog», у якій ілюзії прекрасних будинків розбиваються об більш чесні сторони життя.
Крім того, що реклама просто підкреслює хаос, вона також пропонує рішення. Вона заохочує покупців скористатися послугою ІКЕА «натисни і забери», що позбавляє їх від потенційного стресу, пов’язаного з відвідуванням магазинів у цей напружений сезон.
Селін К’єнслі, маркетинг-директорка IKEA Norway, сказала, що команда хотіла відродити магію негламурності після того, як попередні спроби отримали надзвичайно позитивний відгук, оскільки демонстрували реалії повсякденного життя.
«Тож із наближенням Різдва ми побачили чудову можливість показати трохи більш чесний бік передріздвяного періоду, ніж той, який люди звикли бачити на екрані». — заявила вона.