«Тямиш щоразу що треба»: мережа супермаркетів підтримала інші бренди у Чорну п’ятницю
29 Лис 2023, 10:54

«Тямиш щоразу що треба»: мережа супермаркетів підтримала інші бренди у Чорну п’ятницю

Чорна пʼятниця — це не тільки про знижки, а ще й про кохання. У тому числі про кохання між брендами. Так, романтична історія розгорнулась у соцмережі X (та, що Twitter) між акаунтами VARUS та Нової Пошти. Підписники сторінок стали свідками пропозиції від НП, від якої неможливо відмовитись, і довгоочікуваного «Так» від мережі супермаркетів VARUS.

Милий ситуатив склався у відповідь на чорноп’ятничну комунікацію VARUS. У мережі подумали — а що, якщо у Чорну п’ятницю не робити ставку на жорстку конкуренцію, а об’єднатись та підтримати інші українські бренди? VARUS вирішив нагадати українцям, що будь-які покупки обов’язково варто відсвяткувати, замовивши смаколики з супермаркету.

Для цього створили серію креативів у соціальних мережах. На сторінці в X єднальні слогани до Чорної п’ятниці заримували у кумедні віршики.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Користувачам Facebook мережа VARUS запропонувала впізнати відомі українські компанії за фірмовими кольорами та слоганами. На зображеннях зашифрували інтернет-магазини EVA, Цитрус, ROZETKA, Нова Пошта та Comfy, а всю колаборацію об’єднали кодовим словом — «Тямиш».

Ось приклади комунікації VARUS про EVA та ROZETKA з Facebook-сторінки мережі:

Розкажіть друзям про новину