Туристична компанія TUI представила свою першу різдвяну кампанію, у якій ельфи отримали заслужену відпустку, вирвавшись на волю після тижнів напруженої роботи у святковий період.
Розроблений креативним агентством Leo Burnett, ролик показав, чим займаються втомлені ельфи Діда Мороза, коли найнапруженіша частина року вже позаду.
Прем’єра ролика, створеного на основі культового хіта Рікі Мартіна «Livin La Vida Loca» 1999 року, відбулася 28 листопада у програмі «Good Morning Britain» на каналі ITV, а також у шоу «Great British Bake Off» та «I’m a Celebrity» на каналі Channel 4.
«Наша перша різдвяна кампанія, яка розвіює щорічні різдвяні кліше, оспівує відчуття того, що потрібно відкласти всі справи і присвятити час собі, — говорить Сара Алі, директор з питань бренду та контенту TUI у Великобританії та Ірландії. — Ми завжди шукаємо різні способи взаємодії з нашою аудиторією в рамках нашої обіцянки Live Happy, тому ми дуже раді поділитися святковим настроєм цього року».
У рамках кампанії ельфи в головних ролях будуть вести соціальні мережі туристичної компанії, ділячись святковими фотографіями зі своїх подорожей, а також буде оголошено конкурс, який розіграє 12 путівок від TUI.
Головна креативна директорка Leo Burnett у Великобританії Чака Собхані додала: «Ми всі знаємо, як багато працює Санта, але як щодо його маленьких помічників? Безумовно, вони заслуговують на заслужений відпочинок від TUI за всі свої зусилля! Це перша в історії різдвяна реклама TUI, і ми хотіли переконатися, що радість і щастя, які ми всі відчуваємо на свята, знайшли своє відображення в пригодах наших ельфів, які прямують до сонця разом з TUI, розслабляються біля басейну, насолоджуються масажем і навіть знаходять кохання. Вступаючи в холодні зимові місяці, ми сподіваємося, що ця кампанія дасть нам підставу з нетерпінням чекати і планувати літо».