KFC випустив «курячі» парфуми
27 Лис 2023, 11:09

KFC випустив «курячі» парфуми

Іспанська мережа KFC випустила унікальний унісекс-парфум під назвою Eau D’uardo.

Аромат, що відтворює фірмові смаки оригінального рецепту курки полковника, наповнений яскравими нотами герані, мандарина, рожевого перцю та бергамоту.

Флакон аромату жартівливо відображає курячу гомілку, віддаючи шану мему «Eduardo», який став вірусним в Іспанії в грудні 2021 року, а минулого Різдва став прикрасою на ялинку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розроблений креативним агентством PS21 (Jungle), промо-ролик кампанії запозичив кліше реклам розкішних парфумів. Він був знятий на тлі дюн Маспаломас на острові Гран-Канарія і показав пару, яка граціозно танцює в пустелі.

Eau D’uardo дебютував 21 листопада у застосунку KFC за ціною 3,99 євро, а з 28 листопада він з’явиться в ресторанах KFC по всій Іспанії.

Аромат випущений лімітованим тиражем, що налічує 25 000 одиниць.

Розкажіть друзям про новину