Бренд вівсяного молока Oatly створив трюк для зовнішньої реклами, хакнувши власні мурали.
На них бренд написав фрази на кшталт «Чи не була б ця стіна набагато кращою з упаковкою вівсяного напою?» та «Це витвір мистецтва чи одна з тих реклам вівсяного напою?».
У відеоролику можна побачити, як водії доставки вишикували розфарбовані коробки з товаром біля муралів, щоб надати їм нового значення.
Кампанія була створена власними силами творчої команди Oatly.
«Приїхавши до Парижа, ми дізналися, що комерційні стіни приймаються лише в тому випадку, якщо вони зроблені «художньо», без продуктів і логотипів. Оскільки ми любимо як мистецтво, так і зовнішню рекламу, ми хотіли вшанувати це, розповідаючи парижанам про наш приїзд, і, в той же час, трохи розважитися, — сказав Оскар Пернефельдт, креативний директор Oatly.
Для тих, хто нас знає, можна було б очікувати, що ми зробимо кампанію про те, що ми зосереджені на тому, щоб зробити перехід на правильне харчування в Парижі легким. Але ми вирішили, що це те, що роблять наші продукти, і оскільки це наше представлення у Франції, чому б нам просто не представити себе? Я впевнений, що ми зможемо розповісти і про клімат у Франції, як тільки привернемо увагу людей».
Oatly не вперше вдається до підривної тактики зовнішньої реклами. В останні місяці бренд позиціонував себе як наступник молока і закликав до більшої прозорості щодо впливу раціону на клімат.