Гуманістичний рух UAnimals запустив благодійну онлайн-крамницю Animalism, покликану привернути увагу до проблем тварин під час війни та зібрати гроші на їх порятунок.
Перша колекція крамниці «Червонокнижні» присвячена видам, які можуть зникнути через російську агресію та людську недбалість. 100% зібраних коштів будуть спрямовані на діяльність UAnimals по допомозі тваринам.
Колекція «Червонокнижні» — це ще один спосіб нагадати, що через війну можуть не просто загинути багато окремих тварин, — можуть зникнути цілі види. Ми говоримо про це постійно, від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. Власне, для цього UAnimals також запустили міжнародну інформаційну кампанію #StopEcocideUkraine — аби інформувати про наслідки війни для тварин та природи загалом. Ці наслідки важко виміряти просто зараз, хоча б тому, що немає доступу до окупованих територій, але ці наслідки жахливі й будуть відчутні ще десятки років і далеко за межами України.
Олександр Тодорчук
засновник UAnimals
Ознайомитись із колекцією «Червонокнижні» та зробити замовлення можна за посиланням. У крамниці Animalism зібрані якісні і зручні речі від локальних виробників. Наприклад, світшоти, футболки, свистунці, шарфи, пледи та інші речі із зображенням сипухи крапчастої, лелеки чорного, хохулі звичайної, рисі євразійської та інших рідкісних тварин.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь