Coopers розмістив AR-банки з пивом по всій Австралії
23 Лис 2023, 14:45

Coopers розмістив AR-банки з пивом по всій Австралії

Австралійський пивний бренд Coopers відзначив свою «локальність» запуском нової кампанії від незалежної креативної агенції Special Australia.

Coopers, що належить і керується місцевими жителями, оголосив про результати дослідження «Local Everywhere» — кампанії, покликаної відзначити місце цього бренду як місцевого пива Австралії. Адже, хоча, Coopers і народився в місті Аделаїда, його вирощують місцеві жителі по всій Австралії, що робить бренд по-справжньому «місцевим скрізь».

І саме місцеві жителі є в центрі кампанії, оскільки Coopers прагне вшанувати тих, хто допоміг бренду перетворитися з улюбленого в Аделаїді на місцеве пиво всієї країни.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб зробити це, Coopers надав понад 1200 населеним пунктам по всій країні AR-пиво «Big Ale» та представив добірку барних кричалок по всій країні, показуючи, що бренд є дійсно «місцевим скрізь».

Раян Фіцджеральд, виконавчий креативний директор, сказав: «У кампанії «Local Everywhere» ми отримали платформу, яка дозволяє нам відзначити справжній зв’язок, який Coopers встановив зі споживачами по всій країні за 162 роки варіння виняткового пива. Big Ales — це наш грайливий спосіб подякувати любителям пива Coopers, які скрізь, де б вони не були, насолоджуються чимось справді австралійським у такому масштабі, як ніколи раніше».

Доповнену реальність також підтримує онлайн-відео, яке присвячене регіональним клієнтам Coopers.

На додаток до запуску Big Ales, Coopers також відзначив, що означає бути справжнім місцевим, визнаючи індивідуальні нюанси сотень міст, містечок та передмість по всій Австралії за допомогою зовнішньої реклами «As Local As», яка підкреслює, що робить кожну локацію унікальною.

Завдяки інтерактивній мобільній доповненій реальності, платним та власним соціальним мережам, безкоштовним медіа, контенту від інфлюенсерів, а також широкоформатній та малоформатній зовнішній рекламі, «Local Everywhere» відкриє нові горизонти в доповненій реальності.

Запуск геопросторового досвіду з AR-банками для пива у понад тисячі локацій по всій країні став першим в Австралії, що демонструє амбіції бренду по всій країні.

Big Ales буде транслюватися в прямому ефірі в більш ніж 1200 містах Південної Австралії, Нового Південного Уельсу, Вікторії, Тасманії, Квінсленду, Канберри та Західної Австралії.

Розкажіть друзям про новину