Алтон Мейсон став обличчям кампанії Ruslan Baginskiy
22 Лис 2023, 17:00

Алтон Мейсон став обличчям кампанії Ruslan Baginskiy

Супермодель Алтон Мейсон, що став першою темношкірою моделлю Chanel у 2018 році та був названий виданням GQ Australia моделлю 2019 року, став обличчям фотопроєкту українського бренду капелюхів та аксесуарів Ruslan Baginskiy.

Зйомка відбулась під час минулого Паризького тижня моди.

«Для мене було важливо провести знімання саме в Парижі, це історичне місце «знайомств», місце, де народжувались та продовжують з`являтися культурні проєкти з неосяжним рівнем впливу; присутність та співпраця з професіоналами на майданчику такого світового рівня — особлива історія для українського бренду», — прокоментував Багінський. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для зйомок обрали деякі головні убори з колекції бренду FW23/24 і капелюхи, які були створені спеціально для фотопроєкту. Також модель позував у Baker Boy Cap, Hair Hat, хустці та шерстяному шарфі. 

Новина за темою
Ruslan Baginskiy «законсервував» у банки нову колекцію шапок

«Я знаю, як Алтон любить капелюхи, тому ми створили деякі речі спеціально для знімання. Серед талантів Алтона — його багатогранність і смілива індивідуальність. Я думаю, що капелюхи — ідеальний спосіб підкреслити ці риси. Головний убір — це завжди дуже особистий предмет», — додав дизайнер.

Розкажіть друзям про новину