1+1 media виступила партнером проєкту з єднання української та кримськотатарської культур «Сенси, що об’єднують». Кампанія розроблена громадською організацією «Алєм» та фотографинею Катериною Гузь за підтримки Швейцарії.
Ініціатива присвячена 15-річчю приєднання України до Конвенції ЮНЕСКО про охорону нематеріальної культурної спадщини та має на меті продемонструвати спільні для обох народів цінності.
Обличчями кампанії від 1+1 media стали продюсер, автор і ведучий проєкту «Реальна історія» Акім Галімов, а також ведуча телеканалу 1+1 Україна та ТСН Марічка Падалко.
Для Акіма Галімова, кримського татарина за національністю, участь у цьому проєкті є особливо цінною. У межах кампанії він з’явиться у національному костюмі кримських татар, що супроводжує візуальний ряд орнаментів «Орьнек» із закодованими глибокими сенсами, та побажаннями. До того ж репрезентує особливі кавові традиції.
Своєю чергою ведуча Марічка Падалко на тематичних світлинах також з’явиться у традиційній кримськотатарській жіночій сукні антер, головному уборі фес, аксесуарах і прикрасах, які через знаки та символи передають певну інформацію про його володарку.
Світлини розміщуватимуться на сітілайтах у містах-мільйонниках, у метро, вагонах потягів. Також кампанія транслюватиметься на телебаченні та у соціальних мережах.
До того ж зануритись у світ культури кримських татар кожен охочий зможе з вівторка по неділю на виставці «Miras. Спадщина» у Скарбниці Національного музею історії України.