Люди перетворилися за допомогою ШІ на хижаків у кампанії до Чорної п’ятниці
21 Лис 2023, 13:39

Люди перетворилися за допомогою ШІ на хижаків у кампанії до Чорної п’ятниці

Коли дикі бажання збігаються з часом лютих знижок, всі стають хижими звірами, що шукають шанс вхопити найкращу здобич. Саме нелюдському ажіотажу під час головного розпродажу року, Чорної п’ятниці, присвячено нову рекламну кампанію від національного маркетплейсу АЛЛО.

Дія рекламної кампанії розгортається у Хижу П’ятницю — той самий день, коли можна зробити омріяну покупку з дикою знижкою, адже товари за настільки вигідними цінами пропонуються раз на рік, ще й в обмеженій кількості. Саме цієї миті в кожному покупцеві прокидається звір та виникає первісне бажання відстежити і вхопити знижку, щоб з вигодою придбати бажаний товар.

Головними героями кампанії є звірі: Лев, Єнот, Жираф, а також Тигр, Носоріг, Панда, Ведмідь, Леопард, Заєць, Ящірка, Горила, Їжак, Папуга та Зебра. В період хижих знижок вони відстежують вигідні ціни на різноманітні товари.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Під час роботи над key visual кампанії «Хижа П’ятниця» команда АЛЛО використала програму штучного інтелекту Midjourney. Креатори доопрацювали згенеровані ШІ окремі деталі, поєднавши їх всі в одному зображенні модних антропоморфних звірів зі знижками та сучасною технікою. 

«Цього року ми дотримуємося традицій на Black Friday — здивувати наших клієнтів хижими знижками та нестандартною рекламною кампанією. Це вже вдруге ми залучаємо штучний інтелект до реалізації інхаус-креативів для рекламних кампаній 360. Ми прагнули показати перетворення людей на хижаків, але зі збереженням їхньої «крутої натури». Українці, як і зазвичай, цікавляться вигідним шопінгом, і цей період — шанс вхопити найкращу ціну», — зазначає Артур Матковський, директор із маркетингу АЛЛО.

Розкажіть друзям про новину