Snoop Dogg кинув курити марихуану  заради реклами бездимної печі
21 Лис 2023, 13:25

Snoop Dogg кинув курити марихуану заради реклами бездимної печі

Бренд бездимних печей Solo Stove назвав Snoop Dogg своїм бренд-амбасадором. Це партнерство було укладено після заяви репера та любителя марихуани про те, що він кидає курити.

Допис Snoop Dogg у соціальних мережах про те, що він кидає курити, насправді був тизером для співпраці з продуктом Solo Brands.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Solo Stove дозволяє Snoop Dogg насолоджуватися вогнищем «без кашлю і одягу, просякнутим запахом канабісу».

Кампанія, яка є першим масштабним національним маркетинговим просуванням Solo Stove, включає рекламний ролик на телебаченні, а також соціальну рекламу, подкасти, зовнішню рекламу та диджитал елементи. Кампанія була розроблена агентством The Martin Agency.

У рамках партнерства Snoop Dogg працюватиме з компанією над інноваційними продуктами та братиме участь у розробці фірмової лінійки товарів. Лімітований набір, який вже продається за $349,99, включає в себе підставку під багаття, дизайн якої розробив Snoop Dogg, панамку та набір стикерів.

«Ми дуже раді, що наш продукт настільки гарний, що навіть надихнув Снупа відмовитися від куріння, — сказав генеральний директор Solo Brands Джон Мерріс. — Як найпопулярніший бездимний камін у світі, Solo Stove об’єднує людей і створює атмосферу, яка спонукає вас сісти зручніше, розслабитися і насолодитися часом, проведеним з друзями та родиною».

Розкажіть друзям про новину