Розширюючи свій проєкт Balenciaga Music за межі плейлистів, французький бренд замовив ексклюзивний трек, доступний через NFC-чип, вбудований в етикетку лімітованої серії футболок і худі. Чип можна відсканувати смартфоном, щоб отримати доступ до контенту.
8,5-хвилинний трек англійського гурту Archive «Patterns» був створений на замовлення Balenciaga і вийшов 20 листопада.
На одязі, пов’язаному з ним, спереду зображено мінімалістичну літеру «А», а на спині — список повної дискографії гурту Archive.
Archive ніколи не співпрацювали з модним брендом, а Balenciaga ніколи не випускала музику у вигляді продукту.
Разом з релізом вийшов семигодинний плейлист, створений Archive і призначений для прослуховування у випадковому порядку, а не за певною послідовністю. Його можна знайти на сайті Balenciaga та на стримінгових сервісах.
За словами Даріуса Кілера, засновника Archive, Balenciaga поділяє його прагнення до «індивідуальності та інновацій».
Демна Гвасалія, креативний директор Balenciaga, охарактеризував музику як «велику частину свого життя і невід’ємну частину культури Balenciaga». Він додав, що проєкт Balenciaga Music був створений у 2020 році, щоб «поділитися своїми улюбленими музичними виконавцями та їхніми особистими смаками і впливами. Зараз бренд розширив цей проєкт, щоб надати більш особистий і повний музичний досвід з ексклюзивним контентом та інтерактивними технологіями».
Раніше Balenciaga випускав плейлисти, складені Demna, Rammstein, RuPaul, Aya Nakamura, Acid Arab, Pink Martini та Jay-Jay Johanson, зазвичай у тандемі з мерчем.