Британська кондитерська компанія Cadbury запустила нову кампанію, щоб оголосити про повернення шоколадних монет Cadbury Dairy Milk Coins після майже їх десятирічної відсутності на полицях магазинів.
Зокрема, Cadbury та агентство VCCP London представили спеціальний білборд з анонсом у місті Лідс в Англії, оточений барвистою мішурою та гірляндами.
Також у рамках кампанії Cadbury прикрасила три будинки за допомогою спеціальних гірлянд Cadbury Coins.
Емма Джейн Пакстон, старша бренд-менеджерка з різдвяних та гелловінських кампаній Cadbury в Mondelēz International, зазначає: «Cadbury Coins були відсутні на полицях магазинів Великобританії майже десять років, тому ми хотіли наробити багато шуму, щоб відзначити їх повернення. Їх повернення означало, що наш різдвяний дух відродився, і ми використали весь наш декор, щоб заявити про їхнє повернення, поширюючи наш заразливий святковий настрій. Збирайте Cadbury Coins і наближайте Різдво».
Кампанія триватиме на зовнішніх та внутрішніх носіях, у соціальних мережах, друкованих та диджитал медіа до 17 грудня і буде підтримуватися власними каналами креативного агентства Elvis.
За медіапланування та реалізацію кампанії відповідало рекламне агентство Publicis Media.
Нагадаємо, що нещодавно Cadbury запустив доставку безкоштовного шоколаду до Різдва.