McDonald’s представив лежанку для котів
20 Лис 2023, 11:15

McDonald’s представив лежанку для котів

McDonald’s повернув свою вірусну котячу лежанку на китайський ринок, проте з оновленим дизайном.

Натхненна пакетами McDelivery, нова лежанка може використовуватися як рюкзак або сумка для транспортування котів. У всіх трьох моделях передбачені дверцята, щоб домашні улюбленці могли входити/виходити або просто висовувати голову.

500 000 котячих лежанок були доступні у якості безкоштовних подарунків для всіх, хто замовив доставку спеціального обіду на 2 персони через застосунок McDonald’s в період з 15 по 19 листопада.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Тема #麦当劳猫窝# («котяче ліжко McDonald’s») має 140 мільйонів переглядів на Weibo, китайській платформі мікроблогів, подібній до X (Twitter).

Тим часом, користувачі, які публікували на Weibo фотографії котів з паперовими пакетами McDonald’s разом з хештегом, могли виграти одну з з котячих лежанок.

У 2021 року McDonald’s випустив першу серію котячих лежанок для китайського ринку, дизайн яких був натхненний коробками з-під класичних бургерів McDonald’s, зокрема чизбургера, біг-мака та філе-о-фіш. Попередня тема #能睡猫的汉堡盒# («Коробки з-під бургерів, у яких можуть спати коти») набрала 55,22 мільйона переглядів на Weibo, і, схоже, McDonald’s перевершив свій минулий результат.

Варто зазначити, окрім McDonald’s, власну лежанку для котів створила і Tesla, а минулого року — KFC.

Розкажіть друзям про новину