Компанія Lego запустила конкурс із метання сніжок у доповненій реальності під назвою «Snow Throw».
Протягом усього святкового сезону у вітринах магазинів Lego на 5-й Авеню в Нью-Йорку та на Лестер-сквер у Лондоні можна пограти в «Snow Throw», що дозволить покупцям з обох міст зійтися у бліц-турнірі з метання сніжок.
«Snow Throw» є частиною більш масштабної кампанії Lego «Play is Your Superpower». Остання ітерація кампанії базується на святковому ролику, у якому діти, дорослі та живі подарунки Lego збираються разом для енергійного кидання сніжками.
«У нашій цьогорічній святковій кампанії ми хотіли показати, як гра з Lego привносить новий епічний вимір у перетворення святкових сімейних моментів на щось ще більш надзвичайне, і що може бути краще, ніж перетворити звичайний сімейний похід за покупками на можливість взяти участь в епічному сніжному змаганні з іншими покупцями на іншому кінці світу!», — коментує Наталі Столович, голова Lego Retail у Lego Group.
У зв’язку зі святами магазини Lego також проводять щорічну ініціативу «Build to Give», закликаючи покупців побудувати серце з цеглинок Lego та поділитися ним у соціальних мережах з хештегом #BuildtoGive. За кожну публікацію бренд подарує набір Lego дитині, яка його потребує.