Телевізійна мережа JTBC та маркетингова агенція Cheil Worldwide Seoul співпрацювали, щоб створити постер, який не лише рекламує новий телесеріал, а також є тестом на наркотики.
Постер «Drug Test Poster», що рекламує корейський телесеріал «Сильна жінка Кан Нам Сун», зроблено з використанням справжньої тест-смужки на наркотики, щоб підвищити обізнаність і захистити людей від небезпеки підмішування наркотиків у напій без їхнього відома.
Останнім часом у Південній Кореї спостерігається значне зростання наркозлочинів. Згідно з дослідженнями, наркозлочини в Сеулі найбільш поширені в районах, що прилягають до заможних кварталів, куди молоде покоління стікається, щоб насолодитися нічним життям. Випадки підмішування наркотиків у нічних клубах і шахрайства з наркотиками, спрямовані на учнів приватних шкіл, шокували багатьох людей.
Щоб допомогти запобігти таким злочинам у Південній Кореї, кожен постер з тестом на наркотики містить 27 знімних наборів для тестування круглої форми. Люди можуть відокремити набір від постера і використати його, якщо напій здається їм підозрілим. Потрібно зняти захисну плівку з набору, капнути краплю рідини на пляму і подивитися, чи зміниться колір на зелений, що означає, що напій містить наркотики.
Після запуску телесеріалу постери з тестом на наркотики були встановлені в районі Каннам, де напади відбуваються найчастіше, включаючи станції метро, автобусні зупинки, кінотеатри, приватні інститути, інтернет-кафе, перукарні, кав’ярні, лікарні пластичної хірургії та аптеки. Постери також були розповсюджені у 20 університетах Сеула.
У зв’язку зі зростаючою останнім часом стурбованістю щодо вживання нелегальних наркотиків у Південній Кореї, кампанія викликає винятковий інтерес завдяки збільшенню кількості повідомлень у ЗМІ та залученню соціальних мереж, отримуючи схвальні відгуки.
Серіал «Сильна жінка Кан Нам Сун», прем’єра якого відбулася на телеканалі JTBC, а 7 жовтня вийшов у світовий доступ на Netflix, транслюється щосуботи та щонеділі.