Бренд веганської косметики для тварин отримав яскраву айдентику
15 Лис 2023, 13:07

Бренд веганської косметики для тварин отримав яскраву айдентику

Команда дизайн-студії ДВІЙКА презентувала айдентику для першої в Україні веганської косметики для тварин Lapunzel. Окрім цього, цей проєкт став першим для команди.

Проєкт Lapunzel студія реалізувала за два місяці: дослідження, бренд-сесія, дизайн сесія, реалізація та робота з підрядниками. 

«Окрім того, що це перший проєкт з пакування, який ми реалізували як студія, ми розробили кириличну версію шрифту Pilowlava. Цей шрифт безплатний і класно вписувався в айдентику, але мав тільки латинку. Тому ми списались з французькою шрифтовою дизайнеркою і запитали, чи не проти вона, щоб ми створили кириличну версію. Мали декілька консультацій з нею, а також консультувались зі шрифтовим дизайнером Максимом Кобузаном. Все вийшло», — розповідає Вікторія Москофіді, співзасновниця студії

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ринок України переповнений мас-маркетами зоокосметики, не вистачає різноманіття, як у самих брендах, так і в типах товарів, каже команда.

Після бренд та дизайн сесій студія сфокусувалась на тому, що айдентика має бути з яскравим характером, не схожою на товари, які є на українському або західному ринку в цьому сегменті.

Жовтий колір обраний під аромат першої лінійки — лимонної меренги. Колір пакування змінюватиметься з наступним ароматом. Макет вийшов гнучкий, верхня частина завжди залишається статичною, а нижня може змінюватись і наповнюватись різними принтами та контентом в залежності від комунікаційної цілі.

«На майже пустому ринку косметичних товарів для тварин, ми прагнули привернути увагу з першого погляду та виділитись в категорії. Нашим завданням було створити цілісний, яскравий візуальний стиль, який об’єднує в собі системність, якість та чіткість в формулах і зухвалий, бунтарський настрій бренду», — каже Даня Нестеревич, співзасновник ДВІЙКИ.

Розкажіть друзям про новину