ALDI оспівав любов до гарніру у сюрреалістичному різдвяному ролику
14 Лис 2023, 10:54

ALDI оспівав любов до гарніру у сюрреалістичному різдвяному ролику

У новій різдвяній кампанії мережа супермаркетів ALDI святкує всі дрібниці, які роблять різдвяний стіл особливим, тому що з ALDI кожен може дозволити собі бути великим у дрібницях.

І цей сюрреалістичний та гумористичний ролик створений під «хорошу іншу» версію пісні «(I’ve had) The Time of My Life» з мюзиклу «Брудні танці».

Кампанія Aldi нагадує австралійцям, що вони можуть підготуватися до головної події, підтримуючи всі дрібнички, які створюють повноцінне різдвяне свято. Нове дослідження, проведене компанією ALDI, показало, що 7 з 10 австралійців (73%) з нетерпінням чекають на гарнір так само, якщо не більше, ніж на м’ясо.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Девід Фрейзер, виконавчий креативний директор BMF, прокоментував: «Шинка та індичка без гарніру — це просто шинка та індичка. Вони стають різдвяною стравою лише тоді, коли їх оточує безліч гарнірів. Тому було приємно для різноманітності приділити увагу капусті та картоплі».

Дженні Мелхуіш, директор з маркетингу ALDI, зазначила: «Від улюблених гарнірів до улюблених святкових страв, таких як шинка чи індичка, австралійці можуть святкувати Різдво так, як вони хочуть, роблячи покупки в ALDI, суттєво заощаджуючи при цьому і не жертвуючи якістю».

Розкажіть друзям про новину