10 Лис 2023, 16:52

Колонка, пудинг, браслет: постери про кібербезпеку поєднали випадкові слова у зображеннях

Британський Національний центр кібербезпеки розпочав нову масштабну кампанію, покликану допомогти людям робити покупки в інтернеті у більш безпечний спосіб під час святкових покупок. Кампанія була розроблена у партнерстві з M&C Saatchi London.

У рамках поточної кампанії «Cyber Aware» остання ініціатива Національного центру кібербезпеки має на меті підвищити кіберстійкість та сприяти поширенню безпечної поведінки при здійсненні онлайн-покупок протягом Чорної п’ятниці, Кіберпонеділка та святкового сезону.

У період з листопада 2022 року по січень 2023 року покупці втратили понад 10 мільйонів фунтів стерлінгів через кіберзлочинців. Оскільки онлайн-шахрайство стає все більш витонченим, кампанія нагадує споживачам, що зараз як ніколи важливо мати базові знання про безпеку електронної пошти.

Нова кампанія рекомендує покупцям обирати три випадкові слова для пароля електронної пошти, щоб його було легше запам’ятати і складніше зламати, а також увімкнути двоетапну перевірку для свого електронного акаунта, щоб отримати подвійний захист, навіть якщо кіберзлочинці знають пароль, вони не зможуть отримати доступ до акаунта.

Серія робіт візуалізує концепції «трьох випадкових слів» та двохетапної перевірки у яскравий спосіб, що запам’ятовується та привертає увагу. Реклама містить заклик «Будьте обізнані з кібербезпекою: Підніміть безпеку своєї електронної пошти на новий рівень».

Кампанія транслюється на відео на замовлення, поза домом, у соціальних мережах, диджитал та аудіоканалах, підтримується активністю інфлюенсерів, піаром та партнерствами.

Джеймс Стюарт, директор з комунікацій Національного центру кібербезпеки, сказав: «Кожного святкового сезону кіберзлочинці крадуть мільйони у людей, які роблять покупки онлайн, і минулий рік не став винятком. Ця важлива кампанія має на меті допомогти споживачам бути максимально захищеними під час святкових покупок. Обираючи три випадкові слова для пароля електронної пошти та додаючи двохетапну перевірку, покупці можуть підняти свою безпеку на новий рівень».

Клер Річардсон, клієнтська партнерка M&C Saatchi, додала: «Наша мета цієї кампанії полягала в тому, щоб і без того сильна креативна платформа відчувала себе актуальною в період святкового шопінгу. Працюючи з талановитим фотографом Вілсоном Хеннесі, ми створили серію робіт у стилі, який ви б очікували побачити від розкішного технологічного бренду в цю пору року. Кожне оголошення містить випадковий поворот, щоб створити привабливі візуальні ефекти, нагадуючи і, сподіваємося, надихаючи всіх нас двічі подумати про свій захист в Інтернеті перед тим, як зробити замовлення».

Розкажіть друзям про новину