Спеціальна телевізійна реклама популярного комедійного мюзиклу «Місіс Даутфайр» з Вест-Енду з’явиться на екранах цього тижня, що є першим випадком в медіа-індустрії.
Це перший випадок, коли у Великій Британії було створено сценарій різдвяної реклами для просування театрального шоу, і він виходить у той самий період, коли і великі святкові кампанії від супермаркетів та великих ритейлерів.
У ролику, створеному рекламним агентством Dewynters, в образі місіс Даутфайр знявся Габріель Вік, зірка театру Шефтсбері у Вест-Енді. Місіс Даутфайр приходить на допомогу дівчинці, батько якої захоплений пошуком ідеального різдвяного подарунка, прокрадається до їхнього будинку і залишає під ялинкою конверт з чотирма квитками. Ролик нагадує: «Є речі, які не можна купити в універмазі… наприклад, магію театру».
Ролик включає моменти, які асоціюються у фанатів з улюбленою героїнею, такі як падіння у відчинене вікно, заспокоєння собаки кісткою (у подарунковій упаковці) та необхідність ховатися, коли прокидається сім’я.
Окрім телебачення, кампанія буде максимально охоплювати аудиторію за допомогою багатоканальної диджитал активації, гарантуючи, що місіс Даутфайр буде у всіх на слуху протягом усього святкового сезону.
Джиммі МакНіколас, бренд-директор Dewynters, сказав: «Похід до театру є частиною Різдва для багатьох британців, тому ми вирішили розширити обізнаність про місіс Даутфайр за допомогою першої в індустрії реклами в стилі універмагів на центральних вулицях.
Використовуючи прихильність нашої аудиторії до цього улюбленого персонажа, реклама дає глядачам уявлення про те, чого очікувати від хітової постановки — а це радісне поєднання жартів та серця, яке ми асоціюємо з місіс Даутфайр. Зрештою, це історія про магію театру».