Нова різдвяна кампанія британського бренду елітних універмагів John Lewis оспівала радість старих і нових святкових традицій.
Кампанія, розроблена агенцією Saatchi & Saatchi, передала новий дух Різдва і показала, як незвичне та несподіване, на відміну від умовно ідеального, може привести до радісного проведення часу разом для всіх.
У центрі кампанії — рослина Венерина мухоловка, імітація ялинки на ім’я Снеппер, яка внесла несподіваний поворот і радість у святкування Різдва.
Хоча всі люблять класичні різдвяні традиції, такі як прикрашання ялинки та обмін подарунками, дослідження John Lewis виявило, що багато сімей також мають нові традиції — від носіння різдвяної піжами весь день до зустрічей на вулиці — традиції, яка поширилася під час карантину.
Ролик «Snapper: The Perfect Tree» розповів про хлопчика, який з любов’ю вирощує Венерину мухоловку з насінини, вірячи, що вона стане ідеальною різдвяною ялинкою.
Шарлотта Лок, директорка по роботі з клієнтами John Lewis, пояснює: «Ми — нація, яка любить різдвяні традиції: від класичних, таких як пантоміма та встановлення ялинки, до нових, таких як виготовлення власних подарунків та Zoom-зустрічі. Багато хто з нас має власні унікальні святкові традиції, і це робить їх ще більш особливими. Ролик оспівує теми сім’ї та традицій, що змінюються, і показує, що ідеальне Різдво — це знаходження радості разом з близькими, незалежно від того, які у вас традиції».
Саундтрек «Festa», який звучить у ролику, виконав відомий італійський співак Андреа Бочеллі. Він буде випущений у довшій версії як благодійний сингл, частина коштів від продажу якого піде до благодійної організації John Lewis «Building Happier Futures», яка допомагає досвідченим молодим людям та сім’ям, що потребують допомоги.
Окрім ролика, John Lewis представить колекцію товарів, натхненних Снеппер, серед яких: плюшева рослина, сумка-торбинка, солодощі, піжами, справжня Венерина мухоловка, різдвяна листівка з насінням. Також буде випущена дитяча книжка, що розповідає історію Снеппер.
Також Снеппер стане частиною різдвяної інсталяції у королівських ботанічних садах К’ю, а у диджитал календарі в застосунку John Lewis Снеппер нагороджуватиме учасників програми myJL ексклюзивними подарунками протягом грудня.
Кампанія охоплює аудіо, відео, кіно, соціальні мережі та YouTube, а також активації для аудиторії, яка може взаємодіяти та грати зі Снеппер.