LinkedIn прагне зміцнити свій статус провідної платформи для В2В-професіоналів, запустивши нову інтегровану кампанію «No One Knows What You Do».
Креативна кампанія зосереджена на двох героях роликів, розроблених креативним агентством Maximum Effort, що належить Раяну Рейнольдсу, які висміюють зростаючий розрив між поколіннями у сфері В2В-маркетингу та технологій.
У ролику «Cloud Sales» показана спантеличена матір, яка з великими труднощами намагається пояснити, як саме її син продає «хмари».
Ролик «Acronym Daughter» показав, як розгублений батько турбується про стрімке погіршення комунікативних навичок своєї дочки, ставлячи під сумнів значення таких термінів, як «KPI», «CPG» та «SEO».
«Ми особливо пишаємося цією кампанією, оскільки відчуваємо, що вона зачепить за живе кожного, хто працював у сфері B2B-маркетингу. Складність пояснення того, що ми насправді робимо, що багато хто з нас буде робити за святковим столом, здається, є спільним досвідом, — сказав Джим Хабіг, віце-президент з маркетингу LinkedIn Marketing Solutions. — Тому нам подобається, як Maximum Effort використали цю ідею і втілили її в життя у характерній для них жартівливій манері, а також підкреслили, що на LinkedIn ви можете знайти всіх людей, які насправді розуміють, чим ви займаєтеся».
Ця кампанія, яка транслюється на власних каналах та платних медіа на ринках США та Великобританії, вперше знаменує собою використання бізнес-орієнтованою соціальною мережею підключеного телебачення та таких платформ, як Reddit, у своїй кампанії.
Президент Maximum Effort Джордж Дьюї додав: «Десятиліттями мої батьки не могли описати те, чим я займався, окрім як одним словом «реклама». Як людина з робочими обов’язками, які батьки не могли точно описати, я відчуваю особливу емпатію до працівників B2B. Ми любимо цю кампанію за її проникливість та людяність. LinkedIn — це місце для B2B саме з тієї причини, чому вони одразу ж підтримали цю кампанію — вони її розуміють».