KFC уявив майбутнє світу у ролику в стилі «Той, хто біжить по лезу» та «П’ятий елемент»
08 Лис 2023, 17:29

KFC уявив майбутнє світу у ролику в стилі «Той, хто біжить по лезу» та «П’ятий елемент»

Бренд фаст-фуду KFC та його французьке агентство Havas Paris завершив кампанію «Crispy» рекламою, натхненною класикою наукової фантастики «Той, хто біжить по лезу» та «П’ятий елемент».

Новий ролик під назвою «Forever Crispy» показав футурустичний Париж та можливе майбутнє планети. У автомобілі можна помахом руки перемикати музику, яку співаюсь голограми виконавців. Голографічний гігантський восьминіг рекламує новий фільм. Вітрина магазину, що пропонує можливість використати VR-гарнітуру для годинної віртуальної відпустки. Барбершоп, що перетворює зачіски у куби. Та голографічне меню KFC, проте незмінний лише спосіб приготування фірмової курки.

У ролику звучить трек «I Like It Crisp», створений спеціально для кампанії музичним виконавцем CLNL SNDRS.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ідея полягала в тому, щоб спроектувати KFC у найближче майбутнє, у Париж, де все стало віртуальним і голографічним, — розповіли асоційовані креативні директори Havas Paris Джордан Моліна і Людовік М’єж. — Разом з режисером Роменом Шассеном ми черпали натхнення в класиці наукової фантастики, такій як «Той, хто біжить по лезу» для атмосфери та дизайну декорацій, і «П’ятий елемент» для певних костюмів. Завдання полягало в тому, щоб створити щось видовищне, з ноткою гумору та великою кількістю деталей».

Реклама транслюватиметься протягом трьох тижнів на телебаченні, VOL, OOH, DOOH, Snap, Meta та TikTok. Незабаром вийде друга частина того, що Havas назвав «KFC Universe».

«Після двох чудових рекламних кампаній, присвячених походженню бренду, нам потрібно було зробити щось свіже, — кажуть Моліна та М’єж. — Цього разу ми вирішили спроектувати KFC у майбутнє. Показати, що хрустка курка була, є і завжди буде справжньою, навіть коли все інше стало технологічним».

Розкажіть друзям про новину