Качки та песики стали героями кампанії Burberry
01 Лис 2023, 14:47

Качки та песики стали героями кампанії Burberry

Британський дім розкоші Burberry напередодні святкового сезону запустив нову кампанію, присвячену товарам для дому та аксесуарам.

Проте замість традиційних моделей бренд запросив знятись песиків та качок, які продемонстрували різноманітні ідеї подарунків для друзів та близьких.

На фото троє пухнастих каченят позували на брендованій біло-синій подушці, а собаки представили ковдри та пухнасті туфлі-мюлі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Варто відзначити, що качка — постійний символ креативного директора Burberry Деніела Лі з часу його дебютного показу осінь 2023 в лютому.

Розкажіть друзям про новину