«Держзакупівлі.онлайн» (DZO) — один із ключових майданчиків системи Prozorro. Щодня тут укладаються тисячі угод, за кожною з яких — унікальна історія взаємодії українського бізнесу з державою.
Сьогодні майданчик змінюється, аби досвід цієї взаємодії став яскравою згадкою про зручність та відкриту конкуренцію, бо з DZO легко, людяно, прозоро.
Основна мета ребрендингу DZO — стати ще більш сучасною платформою та підкреслити місію мотивувати український бізнес будувати взаємини з державою.
Успіх платформи став гарним сигналом, але не вироком, який змусив би зупинитися. Тим паче, що з початком повномасштабного вторгнення DZO, як і весь український бізнес, відчув потребу в трансформації, щоб відповідати викликам часу, продовжити надавати якісний сервіс та мати змогу розвиватися у нових реаліях.
Платформа «Держзакупівлі.онлайн» представила оновлений інтерфейс, який буде поступово наповнюватися новими рішеннями задля кращого досвіду взаємодії користувачів з майданчиком.
Також DZO повністю змінив свій візуальний стиль, включно з комунікаційною платформою та логотипом. Основа нової комунікації — платформа «Бізнес з державою починається тут», в яку закладено реальні історії закупівель на майданчику DZO:
- там, де адміністрація опери придбала сатин, штапель та гіпюр для світової прем’єри;
- там, де столяр Микола виконав замовлення по виробництву парт для школи;
- там, де програміст Олег продав послуги з адміністрування сайту для міської ради.
«Держзакупівлі.онлайн» — це історія не лише про бізнес-взаємодії, а й кроки на зустріч та рішучість людей, які кожного дня пишуть історію країни. Саме цю ідею у трансформації платформи втілила команда YARCHE. Як розповів СЕО агенції Данило Мартинов, представники платформи та бізнесу відзначили головну рису платформи, яку заклали у кожну лінію змін.
Команда DZO очікує, що завдяки ребрендингу український бізнес вкотре переконається в тому, що державні закупівлі — це легко, людяно та прозоро.