Мережа піцерій Pizza Hut використала TikTok-тренд під назвою «Girl Math», щоб зробити своє нове меню більш привабливим для тих, хто завжди в пошуках вигідних пропозицій.
Як часто кажуть, найкращі речі в житті — безкоштовні, і це практично те, що є в меню для любителів вигідних пропозицій вартістю 7 доларів США. Принаймні, якщо вірити мережі фаст-фудів.
Нове меню Pizza Hut «$7 Deal Lover’s Menu» дозволяє клієнтам замовляти дві або більше улюблених страв за 7 доларів США сім днів на тиждень.
«Girl Math» — це гумористичний TikTok-феномен, де жінки обґрунтовують свої покупки як «безкоштовні». До прикладу, покупці можуть конвертувати взуття за $200, яке вони купили зі знижкою 50%, у $100 заробітку. Це означає, що якщо купити дві пари однакового взуття по $100 за пару, можна «заощадити» $200.
Можна ще більше виправдати ці витрати, розбивши ціну на кількість носінь. Скажімо, дівчина любить туфлі, що буде носити їх 365 днів на рік. Це $200 / 365 = близько 55 центів на день, що майже нічого не коштує. Отже, взуття практично безкоштовне.
На відміну від багатьох математичних формул, де є лише один спосіб отримати відповідь, у «Girl Math» можна знайти обхідні шляхи для вирішення задач. Тому бренд створив «Girl Math-terclass» на сайті Hutmath.com, а уроки проводить популярна контент-креаторка та «дівчина-математик» Анна Сітар.
«Girl Math захопила соціальні мережі з жартівливим поглядом на те, що ми вважаємо «вигідною пропозицією» і як ми виправдовуємо деякі смаколики, які хочемо для себе, що так підходить для нашого нового меню «$7 Deal Lover’s Menu. Тому ми вирішили, що це вдалий час, щоб пожартувати над запуском меню», — розповідає Ліндсі Морган, директорка з маркетингу Pizza Hut.