На дворі 2023 рік, а люди все ще схильні плутати Швецію зі Швейцарією. Деякі з найосвіченіших і найвпливовіших людей на землі навіть не можуть відрізнити ці дві країни. Прагнучи покласти край цій плутанині раз і назавжди, національна туристична організація Швеції Visit Sweden запропонувала діяти у рамках нової кампанії від агенції Forsman & Bodenfors.
Після десятиліть плутанини Швеція втомилася від того, що її плутають зі Швейцарією. А Швейцарія, мабуть, так само втомилася від того, що її плутають зі Швецією.
Мета кампанії — провести чітке розмежування між двома країнами, вирішивши, хто про що говорить. Перший проєкт офіційної угоди між Швецією та Швейцарією вже представлений, і Visit Sweden сподівається на його підписання, але відкрита до дискусій.
У зверненні до Швейцарії були підкреслені ті аспекти, які, на їхню думку, приваблюватимуть мандрівників: «Ми зможемо комунікувати про такі речі, як піщані мілини, дахи і тишу. Тим часом Швейцарія зосередиться на банках, гірських вершинах і гучних звуках, як йодль. Швейцарії залишиться ЛСД (бо ви винайшли його), а Швеції — полярне сяйво».
«Я знаю, що багато людей і зі Швеції, і з Швейцарії зіткнулися з цією плутаниною. Я, безумовно, теж. Наприклад, кілька місяців тому я був у Нью-Йорку і питав, як пройти до нашого нью-йоркського офісу. Але коли я зайшов у вестибюль, то зрозумів, що перебуваю в Генеральному консульстві Швейцарії. Повернувшись на вулицю, трохи збентежений, я ще більше переконався у своїй правоті», — сказав Нільс Перссон, директор з маркетингу Visit Sweden.
«Виділити Швецію в конкурентному світі туризму нелегко. А якщо люди думають, що Швеція — така ж країна, як Швейцарія, то це, очевидно, ще більше ускладнює завдання. За допомогою цієї кампанії ми сподіваємося вирішити обидві ці проблеми», — сказав Маркус Хеґльоф, креативний директор Forsman & Bodenfors.
Протягом останніх кількох років Visit Sweden разом з Forsman & Bodenfors розробили чітко визначену комунікаційну платформу, включаючи бренд-стратегію, комунікаційну стратегію та концепцію бренду.
Ця кампанія є результатом постійної роботи над брендингом та просуванням Швеції як дестинації і є першою глобальною активацією, запущеною в рамках довгострокової концепції бренду «Дестинація з іншим характером».