Стильний рекламний ролик від Volkswagen під назвою «No Going Back» представив найвибагливішу у світі людину, коли справа доходить до сидіння.
У кінотеатрі, офісі чи на прийомі у лікаря, незалежно від форми чи розміру крісла, героїня ролика знаходить у ньому щось не так.
«Наші споживачі не повинні жертвувати якістю, незалежно від того, яким автомобілем вони керують, — сказала Рейчел Залузек, старша віце-президентка з питань клієнтського досвіду та маркетингу Volkswagen of America. — Ця кампанія говорить про якість, комфорт і цінність, які приходять з інвестиціями в такий позашляховик, як VW Taos».
«No Going Back» — це робота креативної рекламної агенції Johannes Leonardo.
«Нашою метою було розповісти переконливу історію про те, що якість не поширюється на все, чого ми прагнемо. І коли ви відчуваєте рівень якості, який пропонує Volkswagen, важко повернутися назад», — сказав Джонатан Сантана, виконавчий креативний директор Johannes Leonardo.
«Сюжетні та креативні елементи роботи працюють разом, щоб зобразити якість і майстерність, які відрізняють Taos, резонуючи з тими, хто цінує нотку стилю у своєму повсякденному житті, підкреслюючи, що доступна розкіш може бути досяжною для всіх».