Занурюючись у метапростір, американська мережа універмагів Macy’s запустила Mstylelab — імерсивний диджитал центр моди. У такий спосіб ритейлер продовжує експеримент з метапростором і розвиває свою Discord-спільноту.
У Mstylelab користувачі можуть створити власний профіль, розробити та персоналізувати диджитал тканину, дослідити віртуальне середовище, переглянути диджитал візуалізації бренду On 34th, який належить Macy’s, а також створити персоналізовану футболку, яка відповідатиме диджитал тканині Mstylelab.
«Ми раді запустити Mstylelab, наступний етап розвитку нашої диджитал стратегії Web3, створюючи центр стильового натхнення та відкриттів на перетині моди і технологій, — сказав Дейв Торрес, віце-президент з інтерактивного маркетингу Macy’s. — Ми зростаємо і розвиваємось, а також оновлюємо наш канал Discord. З ростом і розвитком диджитал платформи та спільноти Mstylelab з’являтимуться нові активації та враження, створюючи захоплюючі історії про моду та стиль у веселому та зручному для шопінгу середовищі».
Інтеграція On 34th в Mstylelab є частиною зусиль ритейлера продемонструвати свій новий приватний бренд у сюрреалістичному відтворенні Нью-Йорка.
«On 34th був створений з натхненним і сучасним дизайном, який враховує думки клієнтів і створений для реального життя», — сказала Еруша-Гіллеке, старший віце-президент Macy’s з приватних брендів.
Macy’s не вперше запускає метаверсійні проєкти. Щоб відзначити свій парад до Дня подяки, ритейлер представив віртуальну версію параду в метапросторі OnCyber минулого року.