McDonald’s перетворив свій культовий пакет на сумку в новій колекції одягу
23 Жов 2023, 10:40

McDonald’s перетворив свій культовий пакет на сумку в новій колекції одягу

McDonald’s та Graniph, японський дизайнер футболок, об’єдналися для створення ексклюзивної колекції товарів, яка віддає шану знаковим пунктам меню мережі та улюбленим персонажам.

Колекція може похвалитися ностальгічною атмосферою 90-х завдяки широкому асортименту товарів, серед яких светри з високою горловиною, сумки, світшоти, худі та спортивні штани. Всюди можна знайти кольорову палітру золотисто-жовтого та червоного, що представляє безпомилкову ідентичність бренду.

До колекції увійшли кілька речей, прикрашених знаковим логотипом бренду у вигляді золотих арок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Одна з найбільш привабливих речей — це сумка-торбинка, майстерно розроблена, щоб нагадувати класичний паперовий пакет для їжі з McDonald’s. Інший виріб навіть віддає данину поваги японському МакБургеру Теріякі, тоді як інші предмети містять зображення Рональда Макдональда, Гримаси, Гамбурглара та Пташки.

Розкажіть друзям про новину