Крафтова пивоварня Le Trou du diable та креативне агентство Sid Lee запустили першу в Квебеку радіорекламу мовою диявола, записану у зворотному порядку. Кампанія запрошує слухачів розшифрувати повідомлення, щоб отримати шанс виграти спеціальну вечірку на Геловін.
Щоб зробити послання зрозумілим, компанія використала ностальгію за вініловими платівками для розробки віртуального досвіду на мікросайті, що дозволяє людям крутити альбом Le Trou du diable задом наперед, щоб розкрити послання з диявольським трюком.
«Ми не можемо дочекатися, щоб побачити, як спільнота відреагує на мову диявола. Це перший раз, коли ми додали голос до нашого бренду, і, на нашу думку, Геловін — ідеальний час», — підкреслює Марі-Мішель Ріу, асистентка бренд-менеджера Trou du diable.
Радіоролик, який транслюватиметься в ефірі протягом семи днів, з часом буде поступово змінюватися, щоб розкрити слухачам більше підказок. На вебсайті, окрім прослуховування оригінальної реклами, слухачі також можуть ознайомитися з іншими вісьмома треками альбому, в тому числі прослухати дегустацію восьми сортів пива крафтової пивоварні, про які розповідається диявольською мовою. Терплячі слухачі також відкриють для себе маленькі сюрпризи, заховані у треках.
Для просування ініціативи компанія створила офіційний альбом кампанії та розіслала його інфлюенсерам по всій провінції. За допомогою QR-коду креатори, журналісти та радіоведучі були запрошені приєднатися до розваг і залучити своїх слухачів та любителів пива до віртуального досвіду.
Радіокампанія триває в ефірі радіостанцій Квебеку з 16 по 23 жовтня 2023 року, а деталі конкурсу також можна знайти на сторінках крафтової пивоварні у Facebook та Instagram.