Український бренд одягу створив дроп до Дня боротьби з раком молочної залози
20 Жов 2023, 14:20

Український бренд одягу створив дроп до Дня боротьби з раком молочної залози

Бренд одягу та білизни Rikky Hype створив спеціальну благодійну лінійку до Всеукраїнського дня боротьби із захворюванням на рак молочної залози з переважанням символічного рожевого кольору. До неї увійшли піжами, шкарпетки та тематичні стікери, всі кошти з продажів яких будуть передані до фонду Inspiration Family Ukraine.

У рамках дропу бренд створив спеціальні піжами з мотиваційними та надихаючими написами та ілюстраціями, що покликані звернути увагу українок на щорічні чекапи та їх необхідність, а також доповнення до сну — шкарпетки у різних відтінках з використанням рожевого. 

Місія ініціативи — достукатись до великої кількості жінок, щоб привити їм культуру піклування про себе та своє здоров’я, а також допомогти тим, хто прямо зараз веде боротьбу з захворюванням.
команда бренду

Ілюстрації стікерпаку, що увійшов до дропу, створені мисткинею та дизайнеркою Марусею Дубинською. Стікери у рожевому тематичному кольорі обігрують тему ніжного ставлення до себе, а також ілюструють табуйовані теми: зображення грудей у різноманітних формах. Перлина набору — стіки з піжамою, створеною в рамках лінійки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

100% з продажів стікерпаку будуть передані до фонду Inspiration Family Ukraine, який створено для підтримки дорослих онкопацієнтів. Мета проєкту — зібрати 100 000 грн з продажу 1000 стікерів. 

Розкажіть друзям про новину