Coca-Cola об’єдналася з улюбленими місцевими піцеріями по всій території Сполучених Штатів, щоб запустити «Toss In, Take Out» — ініціативу для ресторанів, що пропонує піцу з умовою: клієнти не можуть купити шматок за гроші, тільки в обмін на пластикову пляшку.
Ініціатива підкреслює розширення дистрибуції пляшок об’ємом 600 мл, виготовлених зі 100% переробленого пластику під брендами Coca-Cola в Атланті, Чикаго та Тихоокеанському Північно-Західному регіоні.
«Toss In, Take Out» подорожуватиме до 11 найбільших ринків США, включаючи Атланту, Чикаго та Нью-Йорк.
24 жовтня Coca-Cola зробить першу зупинку у відомій піцерії Bleecker Street Pizza у Нью-Йорку. Потім «Toss In, Take Out» попрямує до піцерії Goodfellas Pizza & Wings в Атланті 2 листопада. Наступна зупинка — Чикаго, де 7 листопада в Lou Malnati’s Pizzeria. До піци також додається безкоштовна Coca-Cola у нових перероблених пластикових пляшках.
Coca-Coca заявляє, що очікує заощадити близько 16,7 мільйонів кг нового пластику щороку завдяки своїй програмі, що еквівалентно приблизно 890 мільйонам пляшок. Компанія також стверджує, що відмова від пластику зменшить її вуглецевий слід приблизно на 39 000 тонн щорічно.
Цей крок є частиною ширшої програми зобов’язань компанії щодо сталого розвитку, яка заявляє, що розглядає цей перехід як просування до своєї мети «Світ без відходів», яка полягає у використанні щонайменше 50% переробленого матеріалу у своїх пляшках і банках по всьому світу до 2030 року.