Ілюзія стала центром кампанії про підвищення обізнаності про торгівлю людьми
19 Жов 2023, 11:30

Ілюзія стала центром кампанії про підвищення обізнаності про торгівлю людьми

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні та комунікаційна агенція plusone social impact створили національну інформаційну кампанію, яка закликає бути уважними й критично ставитися до привабливих пропозицій роботи, доходу, житла чи допомоги.

За оцінками МОМ, понад 300 тисяч українців постраждали від торгівлі людьми з 1991 року. З початком повномасштабної війни українці стали надзвичайно вразливими: кожна друга людина в Україні готова погодитися принаймні на одну ризиковану пропозицію, що може призвести до ситуації торгівлі людьми, експлуатації чи насильства. 

Коли потрібні гроші, щоб забезпечити себе і рідних. Коли шукаєш надійну роботу заради стабільного доходу. Коли потребуєш прихистку, безпечного місця перебування чи кращих умов проживання… У всіх цих ситуаціях кампанія “Придивись” закликає пам’ятати: серед тих, хто пропонує бажане, можуть бути шахраї. Користуючись довірою, ці люди ладні обманювати, створювати ілюзію вигідної, безпечної пропозиції, яка в реальності ризикує призвести до експлуатації, порушення прав і свобод.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативним рішенням проєкту стало використання паралелі між ексцентричними візуальними ілюзіями, які ніби манять і привертають увагу, – та ілюзіями кращого життя, які створюють шахраї, щоб обманути й скривдити людей, які прагнуть позитивних змін. “Ілюзії бувають різні. Придивись” наголошує кампанія і радить звертатися на безкоштовну гарячу лінію 527, де можна дізнатися більше про ризики експлуатації й отримати консультацію щодо ситуацію, у якій знаходиться людина.

Три відеоролики кампанії ілюструють найбільш розповсюджені ситуації введення людини в оману при пошуку роботи чи отриманні допомоги.

Герої-шахраї сиплять красивими обіцянками, втім у їхніх словах можна розгледіти маніпуляції: відсутність офіційних документів фірми чи чіткої інформації про роботу, небажання підписувати трудовий договір чи ділитися умовами надання допомоги.

А до чого можуть призвести ситуації, змальовані у роликах, розповідає спеціальна експозиція, що діятиме з 18 жовтня на Південному залізничному вокзалі міста Києва, присвячена Європейському дню боротьби з торгівлею людьми. Це простір, створений, щоб поміркувати над цими питаннями безпеки і ризиків. Простір спроєктований, щоб придивитись й розгледіти: до чого можуть призвести такі, на перший погляд, привабливі пропозиції роботи чи житла. Якщо придивитися до величезної ілюзії на підлозі вокзалу, можна прочитати реальні історії людей, які постраждали від експлуатації.

Розкажіть друзям про новину