Конфлікт між молочною промисловістю та брендами на рослинній основі загострився особливо цього року, коли Управління із санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів постановило, що бренди альтернативного молока можуть називати себе молочними продуктами.
Після цього рішення організація MilkPEP (Milk Processor Education Program) запустила кампанію із зіркою серіалу «Білий лотос», яка висміяла рослинний сектор і стверджувала, що «тільки молочне молоко є справжнім молоком».
Шведський бренд вівсяного молока, відомий завдяки виробництву безмолочних версій молока, морозива та йогуртів, Oatly креативно відповів конкурентам, прорекламувавши свою екологічність і закликавши молочну промисловість показати свій вуглецевий слід.
Oatly запропонував безкоштовні місця в найкращих локаціях для компаній, що виробляють коров’яче молоко, тільки за однієї умови. Якщо бренди покажуть повний кліматичний слід своєї продукції. Це спроба заохотити до більшої прозорості у харчовій промисловості, на яку припадає 35% викидів парникових газів у Великій Британії.
Компанія Oatly, яка друкує дані про викиди вуглецю на упаковках з 2019 року, хоче, щоб так зване кліматичне маркування стало нормою для всіх продуктів харчування та напоїв у країні. Виробники автомобілів та побутової техніки вже публікують інформацію про свій вплив на клімат.
У той час, коли компанії дуже скромно витрачають свої маркетингові кошти, у Oatly виникла ідея пожертвувати половину своїх місць для білбордів після того, як її опитування показало, що британським споживачам, особливо у віковій категорії 18-34 роки, подобається ідея вуглецевих етикеток на обгортках продуктів харчування та напоїв.
62% респондентів підтримали політику щодо запровадження вуглецевого маркування продуктів харчування та напоїв, а 58% погодилися з тим, що виробники продуктів харчування та напоїв «мають бути зобов’язані» розкривати інформацію про їхній вплив на клімат. Крім того, 59% заявили, що стали би більш свідомими щодо своїх споживчих звичок, якби вони побачили етикетки.
Oatly заявив, що жертвує зовнішню рекламу вартістю до 148 000 доларів за розміщення у хіпстерському районі Лондона, центральних точках у Манчестері, лондонському метрополітені та інших місцях. Також є варіанти друкованої та радіореклами.
«Ми не претендуємо на те, що стандартизація вимірювання впливу на клімат наших продуктів харчування та напоїв буде легкою справою. Ніщо важливе ніколи не буває легким. Але це полегшить вибір для споживачів і максимально спростить його для компаній-виробників продуктів харчування та напоїв. Спільна робота над пошуком найкращого способу надання цих даних піде на користь покупцям і, в кінцевому підсумку, на користь усім людям і планеті», — пояснив гендиректор Oatly у Великобританії та Ірландії Браян Керол.