TikTok запустив нове рішення для зовнішньої реклами Out of Phone, яке дозволяє брендам використовувати контент TikTok у додаткових місцях розміщення, включаючи білборди, кіоски, кінотеатри тощо.
@tiktoknewsroom Introducing Out of Phone! This new out-of-home solution enables brands and partners to extend TikTok content beyond the platform, into the real world through screens on billboards, in cinemas, restaurants, airports, gas stations, retail stores, and more.🌎 🤩 Learn more at the link in our bio!
♬ Canyons – Official Sound Studio
Бренд засобів по догляду за шкірою CeraVe, який належить L’Oréal, став одним з перших брендів, який розширив свою рекламну кампанію в TikTok на зовнішні екрани. Кампанія CeraVe #CleanseLikeaDerm, що включала тік-токи бренду та авторський контент, транслювалася на Таймс-сквер цього літа.
Використовуючи нове рішення, бренди можуть розпочати кампанію в TikTok, генерувати зростання серед спільнот і креаторів платформи, а потім посилити цю роботу на інших платформах для розширення охоплення, що потенційно допоможе їм залучити нову аудиторію.
Наразі Out of Phone складається з трьох елементів:
- Білборди — опція дозволить рекламодавцям використовувати свої існуючі кампанії TikTok на білбордах у реальному світі.
- Кінотеатри — має на меті повторити досвід TikTok на екранах кінотеатрів.
- Інші екрани — дозволить рекламним партнерам «доносити цікавий контент TikTok безпосередньо до своєї аудиторії у своїх глобальних мережах та на екранах». Це включає бари, ресторани, аеропорти, заправки та роздрібні магазини, завдяки індивідуальним партнерським відносинам з рекламною командою TikTok.
Деякі бренди вже почали експериментувати з Out of Phone, серед них Adomni, Dive, GSTV, Loop TV, Raydiant, ReachTV, Redbox, Screenvision та Vevo.