Onoffline школа Skvot вдруге проводить міжнародну онлайн-конференцію Lastivka. Команда зібрала тих, чию рекламу майже кожен бачив у топових брендах Nike, Heinz і Burger King, додавав у мудборди дизайни з The New York Times, Bloomberg і Wired або зберігав фото з кампейнів Burberry та Vogue.
Цього року Lastivka більше говорить про досвід, а не про імена. Команда хоче надихнути українських креативників знайти нові сили щоб втілювати сміливі ідеї в майбутніх кейсах. Конференція стане платформою для обміну досвідом та синхронізації із креативниками та митцями з різних куточків світу — України, США, Нідерландів, Португалії та Німеччини.
Серед спікерів: Ансельмо Рамос (Anselmo Ramos) — має в шафі 201 «каннського лева», працював зі Stella Artois, Call of Duty, Bud 66, Philadelphia; Брауліо Амадо (Bráulio Amado) – працював із The New York Times, Bloomberg, Wired та видав три книги зі своїми роботами; Крейг Вільямс (Craig T Williams) — креативний директор у Wieden + Kennedy Amsterdam, вже 10 років створює рекламні кампейни для Nike; Юстус Оелер (Justus Oehler) — артдиректор брендингової агенції Pentagram Berlin.
Частина програми — виступи українських креативників про те, як змінилась робота під час війни та процеси всередині агенцій. Досвідом поділяться Максим Ілюхін (партнер та стратегічний директор у креативній студії twid, в минулому СЕО Fedoriv) та Synchrodogs (найвідоміший український фотодует Роми Новена й Тані Щеглової, який досліджує зв’язок екології та людини).
Модераторами конференції стануть засновники київської дизайн-студії DVIЙKA — Вікторія Москофіді та Данило Нестеревич.
Міжнародна онлайн-конференція Lastivka безоплатна, для участі потрібно зареєструватись. Виступи на конференції будуть українською та англійською з субтитрами.
Під час заходу команда Skvot разом з United24 планує зібрати 1 мільйон гривень на відновлення школи школа в селі Мар’янівка, Бучанський район, Київської області. Ця школа — особлива, оскільки є опорною і її відвідують діти з усіх навколишніх селищ.