Танцюючі скелети Reese’s та шумопоглинаючий сік Capri Sun: найефективніша реклама вересня
17 Жов 2023, 13:08

Танцюючі скелети Reese’s та шумопоглинаючий сік Capri Sun: найефективніша реклама вересня

Щомісяця на телеекранах США з’являються тисячі нових рекламних роликів.

Компанія System1, що займається маркетинговими дослідженнями та оцінкою ефективності, аналізує найновіший креатив, щоб визначити, які ролики найбільше резонують з аудиторією.

За словами директора з маркетингу System1 Джона Еванса, найрезультативніші рекламні ролики вересня представляють різноманітний мікс креативу: від використання ажіотажу сезону НФЛ до підготовки до Хелловіну з Reese’s та представлення дивакуватої, але блискучої технологічної концепції з Capri Sun.

5. Tostitos «Classic Flavors»

Рейтинг — 4.0

Зірковий рейтинг реклами бренду Tostitos, що належить компанії Frito-Lay, ймовірно, пов’язаний з фактором знаменитостей сезону НФЛ. У ній знявся Майка Парсонс, півзахисник команди «Даллас ковбойс» і відомий організатор вечірок.

Як офіційний постачальник чипсів і соусу NFL, Tostitos використовує ажіотаж сезону для створення привабливої реклами.

4. Visa «Neverending Fan»
https://youtu.be/fqM8FuWEHo4

Рейтинг — 4.0

Реклама Visa «Neverending Fan» влучно підкреслила зв’язок спортивних фанатів, демонструючи любов людини до своєї команди «Баффало Біллс», що передається з покоління в покоління. Реклама підкреслює людський зв’язок.

Вона успішно апелює як до спортивних фанатів, так і до ширшої аудиторії, отримуючи високі оцінки (4,8 зірки серед спортивних фанатів і 4,0 зірки загалом). Незважаючи на те, що реклама зосереджена на одній команді, її універсальний і зворушливий сюжет знаходить відгук у всіх глядачів.

3. Capri Sun «Wireless Kid-noise Cancelling Technology»

Рейтинг — 4.1

Остання реклама Capri Sun запропонувала унікальну концепцію, зображуючи напій як шумопоглинаючий пристрій для боротьби з галасливими дітьми.

Реклама отримала вражаючу оцінку 4,1 зірки на сайті Test Your Ad і демонструє сильне володіння брендом, що особливо примітно з огляду на її відхилення від типових норм категорії.

2. Reese’s «Have It»

Рейтинг — 4.4

Хелловін — вирішальний час для брендів солодощів, тому нестача якісної реклами дивує. Проте Reese’s Peanut Butter Cups кинув виклик цій тенденції, створюючи захоплюючу рекламу з танцюючими скелетами під фанк 80-х, втілюючи дух Хелловіну.

Реклама отримала високий рейтинг 4,4 зірки за довгострокову ефективність та винятковий рейтинг Exceptional Spike за короткострокові продажі. Reese’s мудро назвав це «Сезон Reese’s», посилюючи асоціацію зі своїм святковим брендом.

1. King’s Hawaiian «Funday on Sunday»

Рейтинг — 5.2

Нова кампанія сімейної пекарні з Лос-Анджелесу, що відома своїм гавайським хлібом, King’s Hawaiian за участю футбольних легенд Ілая та Пейтона Меннінгів стала надзвичайно ефективною, отримавши винятковий рейтинг 5,2 зірки, що є найвищим показником серед рекламних кампаній вересня.

Вона успішно поєднує сімейні цінності бренду з культовим статусом Меннінгів, створюючи близький і зворушливий зв’язок. Кампанія дотепно поєднує гумор через дотепне суперництво між Меннінгами, що додає рекламі кумедного та розважального елементу.

Розкажіть друзям про новину