Віртуальна інфлюенсерка закохалася у реальний світ у рекламі BMW
16 Жов 2023, 16:39

Віртуальна інфлюенсерка закохалася у реальний світ у рекламі BMW

У класичній автомобільній рекламі BMW (довгі звивисті дороги тощо), присвяченій першому повністю електричному автомобілю iX2, знялась віртуальна інфлюенсерка. Агентство Media.Monks створило історію навколо iX2, у якій віртуальна креаторка Ліл Мікела увірвалася у реальний світ і закохалася в людське життя.

Ліл Мікела — надзвичайно популярна віртуальна інфлюенсерка з 2,7 мільйонами підписників в Instagram.

Штефан Пониква, віце-президент з комунікацій та досвіду бренду BMW, зазначив: «Вже понад 100 років люди створюють емоції та особисті спогади в автомобілях BMW. Світ та індустрія швидко змінюються; диджиталізація та електрифікація знаходять свій шлях не тільки в продукті, але й у маркетингу. Ці досягнення є важливими, і в майбутньому транспортні засоби будуть продовжувати переміщати реальних людей через реальні світи і, крім того, через віртуальні світи. Ми зробили це наведення мостів основою нашої кампанії BMW iX2, і результат зворушує серця».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Патрік Клеба, виконавчий креативний директор Media.Monks, додав: «На тлі всіх цих веб 3.0, метамереж, штучного інтелекту останніх двох років, ця майстерна історія розповідає про реальне життя. Зараз Ліл Мікела нагадує нам про те, що ми маємо, і як це прекрасно, і як нам пощастило, що ми маємо це — це те, що ми хочемо, щоб люди відчули».

Кампанія «Make it Real» стартує на ключових ринках BMW у регіонах EMEA, APAC та США. Фільми та фотографії будуть показані в Інтернеті в рамках більш широкої кампанії в диджитал та соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину