У класичній автомобільній рекламі BMW (довгі звивисті дороги тощо), присвяченій першому повністю електричному автомобілю iX2, знялась віртуальна інфлюенсерка. Агентство Media.Monks створило історію навколо iX2, у якій віртуальна креаторка Ліл Мікела увірвалася у реальний світ і закохалася в людське життя.
Ліл Мікела — надзвичайно популярна віртуальна інфлюенсерка з 2,7 мільйонами підписників в Instagram.
Штефан Пониква, віце-президент з комунікацій та досвіду бренду BMW, зазначив: «Вже понад 100 років люди створюють емоції та особисті спогади в автомобілях BMW. Світ та індустрія швидко змінюються; диджиталізація та електрифікація знаходять свій шлях не тільки в продукті, але й у маркетингу. Ці досягнення є важливими, і в майбутньому транспортні засоби будуть продовжувати переміщати реальних людей через реальні світи і, крім того, через віртуальні світи. Ми зробили це наведення мостів основою нашої кампанії BMW iX2, і результат зворушує серця».
Патрік Клеба, виконавчий креативний директор Media.Monks, додав: «На тлі всіх цих веб 3.0, метамереж, штучного інтелекту останніх двох років, ця майстерна історія розповідає про реальне життя. Зараз Ліл Мікела нагадує нам про те, що ми маємо, і як це прекрасно, і як нам пощастило, що ми маємо це — це те, що ми хочемо, щоб люди відчули».
Кампанія «Make it Real» стартує на ключових ринках BMW у регіонах EMEA, APAC та США. Фільми та фотографії будуть показані в Інтернеті в рамках більш широкої кампанії в диджитал та соціальних мережах.