Американська мережа ресторанів фаст-фуду Jack in the Box випустила свій перший в історії короткометражний фільм жахів під назвою «Feeding Time» до Геловіну.
У фільмі монстр, схожий на Ктулху, із фургона, що продавав тако, викрав одного з підлітків та затягнув під землю.
Під час перегляду фільму глядачі повинні шукати прихований код, який дозволить першим 1000 користувачам застосунку Jack Pack отримати два безкоштовних тако «Monster Taco» або «Angry Monster taco» при покупці.
Але на цьому жах не закінчується. У суботу, 21 жовтня, бренд буде їздити на вантажівці Angry Monster Truck вулицями Лос-Анджелеса. Споживачі також матимуть можливість орендувати вантажівку для власної вечірки на Геловін через систему бронювання Resy, починаючи з 24 жовтня.
Кампанія була задумана та розроблена спільно з креативним агентством TBWA\Chiat\Day LA.
Короткометражний фільм жахів буде розміщений на YouTube-каналі Jack in the Box та інших соціальних каналах.
Окрім восьмихвилинного короткометражного фільму жахів, кампанія включає 30-секундні ролики, під час святкового стримінгу на платформі Hulu, а також 15-секундні ролики на ефірному, спортивному телебаченні, преміальних стрімінгових сервісах та серед диджитал партнерів, серед яких Hulu, YouTube, Paramount і Twitch.