Представники покоління Z в Японії перебувають під тиском. Сучасне суспільство пропонує їм широкі можливості, які були недоступні попереднім поколінням, і вони стикаються з перевантаженням вибору. До цього додаються додаткові реалії активного, диджитал-орієнтованого життя, що призводить до появи покоління, яке прагне необмеженого самоконтролю та самовираження.
До Міжнародного дня дівчаток Nike Japan та креативна агенція Wieden + Kennedy Tokyo створили нову кампанію «Imperfect You», яка спрямована на те, щоб закликати покоління Z в Японії втекти від тиску досконалості та виразити силу спорту.
У рамках своєї глобальної кампанії, яка переосмислює майбутнє спорту, Nike виокремив тиск на досконалість як ключовий бар’єр, з яким стикається покоління Z в Японії. Замість того, щоб зображати елітних спортсменів, які домінують, Nike побудував історію навколо реального головного героя покоління Z.
Ролик розповів про дівчину, яка страждає від тиску досконалості. Вона зустріла японських жінок з минулого та усвідомила, що вона не одна відчуває цей тиск.
У ролику чергуються метафоричні епізоди, що зображують тиск досконалості в минулому, який контрастує з сучасним, близьким для покоління Z тиском. Спорт позиціонується у ролику як короткий шлях до переосмислення цього тиску, зняття напруги та впевненого пошуку найбільш автентичної версії себе.
Також у ролику з’явились спортсмени та рушії змін Nike, такі як скейтери Юрін Фуджі та Гінву Онодера, а також японська танцівниця брейкдансу Амі Юаса як сучасне втілення спорту.