Nike та Spotify створили мурал, що спонукає дівчат стати активнішими
12 Жов 2023, 11:05

Nike та Spotify створили мурал, що спонукає дівчат стати активнішими

Nike та Spotify створили мурал у лондонському мистецькому кварталі Шордіч на честь запуску свого фонду Make Moves Fund, що має на меті залучити дівчат-підлітків до активної життєдіяльності.

На стіні зображенні портрети чотирьох дівчат-підлітків з мережі Black Girl Fest, глобальної творчої студії, яка розробляє рішення для покращення життя темношкірих жінок, дівчат та небінарних людей, які стануть частиною ініціативи.

Започаткований у Всесвітній день психічного здоров’я, фонд Make Moves Fund підтримуватиме низку британських організацій, які пропонують спортивні заняття з танців для дівчат віком від 10 до 17 років.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Партнерство має на меті вплинути на статистику, згідно з якою більше половини дівчат уникають занять спортом через низьку самооцінку. Інвестиції у спортивні заходи, пов’язані з музикою, були натхненні вірусним танцювальним трендом TikTok.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео