Nike та Spotify створили мурал, що спонукає дівчат стати активнішими
12 Жов 2023, 11:05

Nike та Spotify створили мурал, що спонукає дівчат стати активнішими

Nike та Spotify створили мурал у лондонському мистецькому кварталі Шордіч на честь запуску свого фонду Make Moves Fund, що має на меті залучити дівчат-підлітків до активної життєдіяльності.

На стіні зображенні портрети чотирьох дівчат-підлітків з мережі Black Girl Fest, глобальної творчої студії, яка розробляє рішення для покращення життя темношкірих жінок, дівчат та небінарних людей, які стануть частиною ініціативи.

Започаткований у Всесвітній день психічного здоров’я, фонд Make Moves Fund підтримуватиме низку британських організацій, які пропонують спортивні заняття з танців для дівчат віком від 10 до 17 років.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Партнерство має на меті вплинути на статистику, згідно з якою більше половини дівчат уникають занять спортом через низьку самооцінку. Інвестиції у спортивні заходи, пов’язані з музикою, були натхненні вірусним танцювальним трендом TikTok.

Розкажіть друзям про новину