«Подобатися собі будь-якою — це база»: український бренд одягу запустив кампейн-маніфест жінкам
11 Жов 2023, 17:03

«Подобатися собі будь-якою — це база»: український бренд одягу запустив кампейн-маніфест жінкам

Український бренд базового жіночого одягу SOLMAR 10 жовтня вийшов у свою першу велику публічну комунікацію. Кампейн має на меті стати маніфестом жінкам: «Змінювати одяг як настрій, але подобатися собі будь-якою — це база».

У межах кампейну, на сторінці SOLMAR в Instagram зокрема, з’являться короткі відео, які демонструватимуть мікроісторії кількох дівчат з роботою, подругами, митями щастя та суму, маленькими слабкостями та свободами. Усі ці ролики, як пазл, разом поєднуватимуться в один великий маніфест. Реклама бренду на білбордах, фасадах торгових центрів та сітілайтах підтримає головне повідомлення кампейну на вулицях великих міст.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений SOLMAR | My Base (@solmar_official)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Так творці кампейну прагнуть закцентувати на тому, що дає жінкам енергію радіти, жити, досягати успіху, почуватися впевненими у собі та бути щасливими. Фактично, відео покликані розповісти історії про емоційний та фізичний фундаменти — невіддільну базу, важливою частиною якого завжди є одяг.  Ці ролики є своєрідною одою дівчатам, які приймають себе у будь-якому настрої та вбранні.

Ми знаємо, наскільки сучасним жінкам важливо відчувати себе, приймати власні стани та настрій. Особливо в осінній сезон, коли на вулиці холодно, але хочеться залишатися красивою. Саме тому потрібен базовий гардероб, і це про SOLMAR.
Ольга та Сергій Костецькі
засновники бренду

До слова, до створення масштабного проєкту долучилися маркетингова агенція Fedoriv та PR-редакція “kirilllenka”.

Розкажіть друзям про новину