З жовтня 2023 року мобільний застосунок АЛЛО остаточно відмовився від російськомовної версії, єдиною доступною мовою застосунку для шопінгу є українська.
Влітку 2022 року значно зросла кількість замовлень товарів саме з україномовної версії застосунку АЛЛО — на 350% серед користувачів Android та на 150% серед користувачів iOS. Найактивніші користувачі застосунку — молоді українці віком 25-34, 35-44, 18-24 роки, які використовують чи перейшли на українську у побуті та тепер шукають товари українською.
Застосунок коректно реагуватиме на всі запити клієнтів, адже пошукову видачу налаштовано так, що при російськомовному запиті клієнт знайде відповідні товари, але українською мовою.
Що змінилося у застосунку АЛЛО?
- Встановити російськомовний інтерфейс застосунку тепер неможливо: цю опцію заблоковано, а згодом вона зовсім зникне.
- Ті клієнти, хто таки спробує змінити мовні налаштування застосунку, побачать банер «Все буде Україна! Мова має значення. Підтримуємо рідну. Спілкуймося українською».
- Результати пошукової видачі товарів видаватимуться українською мовою, навіть якщо користувач шукав у застосунку щось російською, наприклад, «наушники».
- Також під час пошуку та вибору адреси доставки клієнти бачитимуть перелік та адреси магазинів АЛЛО, АЛЛО МАХ та АЛЛО Express українською, навіть якщо запит був російською.
- Те саме відбуватиметься й під час вибору місця знаходження клієнта у профілі користувача.
- Щоб мати виключно український інтерфейс, користувачам АЛЛО слід оновити застосунок. А от нові користувачі вже завантажуватимуть застосунок з Google App Store чи AppStore повністю україномовний.
«У березні 2023 року кількість замовлень з української версії застосунку збільшилася у кілька разів, а вже влітку та у вересні 85% замовлень надходило саме з української версії застосунку. Команда інтегрувала нову логіку пошуку, яка знайде товари при будь-якому запиті, але дуже просимо наших клієнтів шукати товари у застосунку, а також на allo.ua та й у пошукових системах саме українською. З літа АЛЛО у соціальних мережах мотивує українців робити україномовні запити, пропонуючи коректні еквіваленти до знайомих слів у спільному освітньому проєкті #шукай_українською: повербанк, пательня, відпарювач тощо. Отже, це очікуваний тренд в усьому e-commerce», — розповідає Максим Веденєєв, директор з цифрових технологій АЛЛО.